[ LUGOS ] majordomo upravitelji

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Maj 5 15:53:02 CEST 1997

On Mon, 5 May 1997, Jaka Mele wrote:

> Mimogrede. Koliko ljudi je zainteresiranih za moderirano mailing listo
> oziroma moderirano usenet lugos konferenco? Lahko sta tudi dve - ena
> nemoderirana.

Jaz sem vsekakor zato, da bi vecino diskusij s te mail liste preselili v
Usenet, kjer bi lahko imeli kaksno svojo grupo (npr. si.org.lugos). Za
zacetek bi najbrz ena nemoderirana grupa bila dovolj, ce bi pa potrebe
narekovale drugace, se pa lahko kreira se kaj vec grup.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist