[ LUGOS ] [Off-Topic] But still linux...

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Maj 15 18:17:58 CEST 1997

On Thu, 15 May 1997, David Klasinc wrote:

> Pa v cem je fora tega foo-ja?!!??! pa foobar?!?! Mislim vse kar je
> Linux-something ma en foo kje vmes... Mislim noro :)))))))

foo in bar nista nic kaj posebej povezana z Linuxom. Morda z Unixom na
splosno, pa se to najbolj ne bi rekel. Na angleskogovorecem podrocju je to
nekaj takega, kot recimo 'bla' ali pa 'bluzi' pri nas. Pac splosno
uporabljani "besedi" za dajanje kaksnih primerov.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist