[ LUGOS ] Newsgrupa?

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Maj 22 10:12:44 CEST 1997

On Thu, 22 May 1997, Ales Casar wrote:

> Danes zjutraj me je cakalo 64 novih mailov - velika vecina iz te mail
Mene na dan caka tudi po 200 mailov... *shrug* Se najmanj jih je iz te
liste... In sem bil glih pripravljen napisat en off topic mail, da je
lista vsaj malo zazivela, ker je bilo tako ali tko vse mrtvo... ;>

> Predlagal bi grupo si.org.lugos ali pa mogoce si.comp.os.linux.
Skoda, da za newse nimam casa.. tako da sploh skonfiguriral nisem... ce se
lista seli tja, bom to najbrz nredil...

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist