[ LUGOS ] DISCUSSION

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Sre Maj 21 15:18:35 CEST 1997

On 21-May-97 Dragan Stancevic wrote:
>Jaz imam Linux Slackware.
>
>Zanima pa me ce bi se dalo malo podebatirati kaksne linuxe uporabljate,
>in zakaj vam je dolocen vsec!!
>
>Stanac
Hi!

Prej sem bil par let na slackware pa sem sel pol na RedHat...Se pravi plus en Re
dHat tukaj...Hmm zakaj sem sel na RedHat?? Ker se mi resnicno ni dalo vec vedno
znova krpati security lukne (rocno prekompilavati programe) in ker je RedHat za
vzdrzevanje (pri strankah) Tha Best...No sicer pa tudi proti SlackWare-ju nic ni
mam...Stvar okusa...Ce nebi tak en preblisk dobil bi verjetno se bil na Slackwar
e-ju...

                                                LP, Alen

---
         | Alen Salamun |   EMAIL:   snowman na hal9000.medinet.si   |
         |             -= LiNUX =-   The only REAL OS             |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question |
         |                 and the answer is NO!!                 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist