[ LUGOS ] AfterStep ROX!

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Ned Maj 25 23:31:59 CEST 1997

Pozdravljeni

Upam, da ne bo koga motil tale breznamenski mail, vendar..
Do zdej sem uporabljal fvwm in danes sem se vprasal, zakaj
za hudica sem to zadevo uporabljal do sedaj, ce pa je
afterstep za.. hmm.. recimo ene 5 razredov boljsi?:) Ze
samo ko sem skonfiguriral Wharf, mi je postalo jasno, da
poti nazaj verjetno ne bo:) Ko sem pa instaliral se ascp,
pa je slutnja postala resnicnost. Tole je lazje za
konfiguracijo kot amiga ali windozi (ja, prej sem uporabljal
amigo - btw, vecina 'profesionalnih' ikonc, ki so na voljo
na netu (in so med drugim tudi default ikonce v calderi, kot
sem imel priliko videt pri kolegu:), je z amige in paketa
MagicWB -> ce hoce kdo se kak dodaten paket (vendar bodo
zadeve v amiginem .info formatu), naj pogleda na

ftp://wuarchive.wustl.edu/aminet/pub/aminet/pix/icon

Tu notri je malo morje ikonc za amigo (ne vem tocno, kje boste
najdli konverter though, ceprav vem da obstaja:), magicna
beseda pa je obicajno MWB.

Anyway, ce se kdo slucajno ni probal AfterStep, mu toplo
priporocam, da to stori. Mislim, da mu ne bo zal.

Da pa ne bom samo hvalil, bi se vprasal, kako je z drag n' drop
oz. kje in kako se to uporablja? (vem, kaj to je, ampak ni videt,
ta bi to lahko kje uporabljal)

In ko smo ze pri vprasanjih, ali mi lahko kdo priporoci kak dober
diskbrowser (mislim da se temu rece 'desktop' na unixu)? Nekaj v
stilu Workbencha na amigi ali Explorerja na Whinedoze oz.
ekvivalenta pri macu. Trenutno uporabljam za premetavanje raznih
fajlov uc (unix cockpit).. vendar to ni to:)

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist