[ LUGOS ] 3c509(8) Ethernet

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Pon Maj 19 18:49:31 CEST 1997

Imam dve 3Com 509 kartici, ena z BNC/AUI, druga pa BNC/AUI/10BaseT prikljucki (verzij ne vem na pamet). Obe delujeta brez problemov z RedHat 4.1 kernelom, seveda pa sem ga moral prej prevesti s podporo za mrezne kartice.
Prej sem imel RedHat 3.0.3, pa je tudi delovalo OK. Kaj za en kernel je imel pa ne vem vec.

Zraven kartic imas disketo z drajverji in pa konfiguracijskim programckom. Seveda deluje ta stvar samo v DOS
-
u...  Kartico das v racunalnik, pozenes program (nekaj v smeri 3c50x.com), nastavis parametre in shranis v ROM. Nekje imas se opcijo, da nastavitve testiras. Lahko se zgodi, da bos moral kartico terminirati (kaksna COMBO izvedba javi 1
-
2 napaki, ce ni terminirana...).

Kernel prevedes s podporo za 3Com kartice, konkretno za 3c509, lahko kot modul. Kaksnega nastavljanje parametrov ni. In ob bootanju bi moral zaslediti zapis o kartici.

Ce nimas programov za konfiguraciji, sporoci, pa ti posljem po mailu ali pa na kaksen drug nacin.

Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist