[ LUGOS ] Xboard

Uros Platise uros.platise na fov.uni-mb.si
Sob Maj 3 20:42:36 CEST 1997

Jernej Kovse wrote:

> Zanima me, ali je povsem normalno, da Xboard pri 8 Mb RAMa in
> nekaj vec kot 10 Mb swapa dela grozljivo pocasi in neprestano
> nekaj sari po disku?
>
> Ima se kdo drug podobne tezave?
>
> Jernej

To niso tezave.
Xboard poje veliko. Imel sem 20 MB rama pa SWAP, da je delalo
normalno... Zadeva ocitno plete velike matrike.

Kaj ces.
Mimogrede si samomorilec ce imas samo 8 MB rama. Za ugodno delovanje
je min 16, ce pa mislis laufati se kaksne bolj glomazne aplikacije,
kot npr. kaksni offici ali podobne zadeve, pa ti priporocam 32.

Neglede na vse je pa RAM izredno poceni in je to investicija katero
se ne splaca prelagati. Ko sem jazz v svojih casih kupoval ram, sem
dal 800 DEM za 16 MB, ne pa sedaj, ko je ceneje kot ljubljanski jogurti.

LP uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist