[ LUGOS ] wu-ftpd

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Pon Maj 19 18:04:43 CEST 1997

Yo!

Zanima me nekej...kaj je s to wu-ftpd zadevo?!?! Sploh je ne morem skompajlat. Na vseh koncih mi vn neke errorje mece (probu sm kompajlat vsaj ene 5 verzij).

Pol sm instaliru zadevo iz RedHat-a (se mi zdi da beta 11 pa 13), ta zadeva je vsaj delala, sam mi sploh ni upostevala polovice opcij, ki sem jih navedu v ftpaccess pa se shadow supporta ni blo pa se ceu kp enih libs-ou hoce met (od crack do pam in ne vem kwa se use)...

Zdej sm pa nasu en wu-ftpd rpm ka ma vsaj shadow support. Zadeva vsaj za silo deluje (samo za real userje), ne vem pa ne kje nej bi bli pidi (tiste iz /var/pids sploh ne uposteva tko da omejitvev userjev u ftpaccess sploh ne deluje...sej ko dam ftpwho mi prebere ftpaccess, samo nikjer ni nobenga pid-a) niti zadeva ne uposteva guestgroup-e niti ne uposteva upload download opcij iz ftpaccess-a.

Sploh mi nc vec ni jasn...

Najraj bi pa sam zadevo skompajlou pa instalirou, da bi vedu za kaj gre, sam kot sm ze reku sm spremenu ze 3/4 sorsa pa mi se zdej errorje vn buta...

Sigurn kdo kej ve o tem pa mi lah tut private odgovori...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist