[ LUGOS ] IDEJA O LINUXU V SLO

Marjan Savli marjan.savli na uessko.sigov.mail.si
Pet Maj 23 09:53:13 CEST 1997

On Wed, 21 May 1997, Marjan Savli wrote:

[...]
> Ja, sem govoril z Renatom Lukacem o tem, pa je rekel, da mu casovno ne
> znese, pa tudi iz drugih strani /M. Doma/ ni bilo videti pretiranega
> interesa /razen vroce debate, seveda/.
> (name server, sendmail, www server, ftp server,...), X windowse,...
[..]
>Jaz sem si v ta namen sprostil urnik nekje v prvih dveh mesecih tega leta, (torej NI BIL PROBLEM DA MI NE BI CASOVNO ZNESLO - takrat, zdaj pa ze nekaj casa JE PROBLEM IN MI NE ZNESE) vendar je odziv s strani OSI /M. Doma/ bil nikaksen - sploh ni bilo NOBENEGA odgovora. Za enim takim dogodkom mora vseeno stati neki finaser. Tudi v okviru RO/2 je izobrazevanje nekako ustavljeno v tem kronoloskem letu (menda zaradi nesprejetja proracuna?).

Saj te nisem hotel prizadeti. Oba bi rada, da se stvar pozene in da se
nekaj naredi na tem podrocju.

>No, potem sem imel kup aktivnosti (neko konferenco v tujini, organiziranje
Jp, si mi ze pisal o tem....

>Zakaj sploh tezim s temi podrobnostmi? Menim da bi tovrstno srecanje moralo ze davno biti in bi ga rad organiziral, toda to lahko storim le
nacrtovano (zdaj vidim prvi termin konec septembra - to je zelo pozno,
ker mi omenjeni dogodki povprecno kurijo po dva tedna) in s podporo
nekoga, ki bo srecanje financno podprl in poskrbel za pravilno
ovrednotenje udelezbe (potrdila o udelezbi, ki bodo imela neko tezo,
udelezenci iz sol pac dobijo neke tocke...).

Torej je potrebno do takrat pridobiti Organizatorja, ki bo lahko tudi
potrdila izdal. :-) MSS torej. Cac? Z njim kontaktiras?

Majan

Dodatne informacije o seznamu Starilist