[ LUGOS ] About USR in P'n'P

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Maj 28 14:09:04 CEST 1997

On Sun, 25 May 1997, Metod Kozelj wrote:

> zaseda IRQ5 in IO naslove 0x3bc-0x3c3). Je pa res, da je pod Linuxom IRQ7
> navadno neuporabljen, saj je obicajno uporabljen 'polling' driver za
> lp (ta pa ne rabi IRQ-jev za delovanje). Ce na istih vzporednih vratih
> (lp1) poganjas PLIP, bo IRQ7 uporabljen. Prav tako se dobi lp driver, ki
> uporablja IRQ. Ampak menda nima kaksnih bistvenih prednosti.

Tole se pa slisi zelo zanimivo. Lahko o tem 'pollingu' poves malo vec?
Predvsem bi me zanimalo, kateri IRQ je za paralelni port treba nastaviti z
jumperji na kartici (oz. v BIOSu pri novejsih ploscah), ce bi rad vse take
IRQje porabil za druge namene?

Na eno masino bi namrec rad prikljucil 4 modeme in dva printerja, kar se
nikakor noce iziti, pa ce te IRQje se tako preobracam (v masini je tudi
mrezna kartica in SCSI kontroler). Da tista dva printerja IRQjev ne
potrebujeta, je skoraj pravi sok in ponovno upanje, da bo vse skupaj
vendarle uspelo.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist