[ LUGOS ] vsak zacetek je tezek posebno v LINUXU

crt crt na geocities.com
Pon Maj 19 18:01:33 CEST 1997

On Sun, 18 May 1997, miran wrote:

> zaenkrat je vprasanj dovolj,ker se bojim da ce vam jih napisem se vec ne
> bom dobil nobenega odgovora !!!

bil sem pred kaksne pol leta v podobnem stanju kot ti pravkar, kolega mi
je instaliral linux, ces da je to fino, ker se da lokalno mrezo zlahka
privezati na internet (kar je cista resnica, linux je cisti genij za vse
net zadeve) in potem sel, jaz pa sem ostal s tistim cudom in nisem imel
p od pojma. potem sem malo eksperimentiral, predvsem pa sem si sel nabavit
knjigo Linux Bible, ki zelo lepo opisuje vse sorte. Dobil sem jo v
Mr CDRom v koseski trznici, ampak gotovo jo imajo marsikje, recimo vsaj
se Infobia v Bezigradu (nasproti tiskarne Mladinska knjiga).

Crt Jakhel                  crtj na geocities.com
http://www.geocities.com/Athens/Acropolis/2586

Dodatne informacije o seznamu Starilist