[ LUGOS ] cene instalacij

Frenk Zavasnik Frenk.Zavasnik na lek.si
Tor Maj 13 15:27:08 CEST 1997

Jaka Mele wrote:

> Vse vas prodajalce in instalaterje sprasujem, koliko racunate za
> instalacijo Linuxa (osnoven sistem), potem pa se koliko za razne
> servise (dns, mail, www, file&print server ..., dostop prek modemov ...)..
>
> Za primerjavo pa me zanima tudi, ce ima kdo podatek koliko stane
> instalacija WinNT (osnove, pa potem z dnsjem pa www, pa file server,
> modemi...)?
>
> Ce menite da je zadeva intimne narave lahko privat. Ce se le da navedite
> se kaksno ime firme (tudi za winnt recimo).
>
> Ce prav sestevam je linux neprimerno cenejsi tudi kar se tice instalacije
> [...]

Mislim, da je cena precej relativen pojem. Npr., videl (in prezivel) sem
ze IBM konzultante, ki so med drugim instalirali OS/2, ter DB/2 in
vlekli po skoraj 1000 DEM na delovnik (~8 ur), pa ceprav niso nic kaj
dosti naredili. Videl sem tudi d.o.o.-je z isto tarifo. Nadalje, ce je
instalacija necesa v sklopu vecjeda deala, je gotovo cenejsa kot
stand-alone instalacija. Res pa je, nisem se videl, da bi kdo najel
kogarkoli za instalacijo NTjev. Mislim samo za instalacijo in nastavitve
samo prilozenih storitev. Edino, kar sem videl v tej smeri je bila
instalacija SGIja z firewall ter proxy servisi (s strani NIL-a, kjer pa
imajo tarifo hudo sumljivo podobno IBMju).

Se nekaj v zvezi z instalacijami Linuxa v komerciali, na to sem cisto
pozabil:
Med drugim ima Lek instaliran Linux tudi v predstavnistvu v Moskvi, in
sicer kot UUCP dual-up mail-gw. Drugace imajo Novell mrezo z Win3.1, za
posto pa se uporablja PMail+Mercury. Ta fwja posto na Linux mashinco, ta
pa vsake x ur poklice providerja in mu zlozi in odlozi posto. Zraven
tece se DNS server (in ostali standardi). Odkar sem jo postavil (cca 2
leti), sem imel tezave samo enkrat (takoj po povratku, seveda po svoji
krivdi, predvsem zaradi nepoznavanja sendmaila in pomanjkanja literature
(ali vsaj Interneta)). Po nekajkratnem posiljanju sysloga ter
sendmail.cfja so tezave izginile in od takrat naprej sem nanjo pozabil.
Ceprav ima vsak dan precej dela, povrhu pa je bil v Moskvi nekaksen
sistemec, ki je vsaj enkrat v ziljenju ze delal z Unixom (ceprav ne z
Linuxom) in se je znal vsaj prijavit. Prav dosti vec pa ne... A ja,
mashina je drugace neugledna 386 z 4mb RAMA, edino modem je spodoben
(=Motorola), ker drugi na tistih linijah sploh niso delovali.

Toliko.
FZ

Dodatne informacije o seznamu Starilist