[ LUGOS ] Kako to skompajlirati?

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Maj 25 13:26:47 CEST 1997

Howdy!

On Sun, 25 May 1997, Samuel Gabor wrote:

> Potem pa nas dosti ima talent. Zakaj si pa potem v 3. (ali koliko si
> rekel) poskusih instaliral stvar? Jaz po 4. tudi ze vem na pamet, kaj je
> potrebno in kaj ni. :>

Hja, cedalje bolj se mi zdi, da moras imet za instalacijo debiana poleg
vseh ostalih sposbnosti se zelo dober spomin. Jaz takih mozganskih
sposobnosti nimam, pa se bom raje se vnaprej drzal slackwara. Pri njem ne
rabis biti mislec, da si zapomnis, kaj kateri paket dela.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist