[ LUGOS ] analiza LAN prometa

Damjan Lampret gizmox na elektra.s-sser.lj.edus.si
Sre Maj 28 15:33:45 CEST 1997

Ahoj !

Hvala vsem za predloge programov, ki se ukvarjajo s to tematiko. Vendar nisem
nasel tocno tega kar rabim (kar je fino, zato da lahko napisem svojega ;).

Se najbolj bil bil uporaben net-acct, vendar nima nobenega utila zraven za
procesiranje log filov (??!!??). Namrec brez tega je stvar precej neuporabna
(razen, ce sem, nasel kaksno staro verzijo, vendar dvomim ...). Programi za
dump paketov pa niso, kar potrebujem.

lp

p.s. Cez kaksen mesec si boste zainteresirani lahko ogledali, kaj sem
potreboval ;).

--
Greetings,

 Damjan Lampret,                   \\\\|////
 SSER Network Admin                / ^   ^ \
                                  {-(O)^(O)-}
 -------------------------oOOOo--------U-------oOOOo---------------------
|             My URL                   | Address:         Home Address:  |
| http://www.s-sser.lj.edus.si/gizmox/ |                                 |
|       (under construction)           | SSER             Damjan Lampret |
|            My E-Mail                 | 1000 Ljubljana   1356 Dobrova   |
|  damjan.lampret na s-sser.lj.edus.si    | Slovenia  Oooo.  Slovenia       |
                                   \_)

Dodatne informacije o seznamu Starilist