[ LUGOS ] Newsgrupa?

Ferenc Kiraly feri na fiz.uni-lj.si
Pet Maj 23 08:55:50 CEST 1997

	Hi!

> Sam imam dnevno par sto mailov za pregledat ampak je to lazje kot hodit
> par sto clankov na newse pregledovat. Tile z mailing liste vsaj sami
> padejo v mailbox :))
>
> 			gody

	Strinjam se z godyjem! Newse se mi ne bo dalo pregledovati,
ali pa vsaj ne tako azurno kot maile, ki pridej v moj mailbox. Poleg
tega pa nic manj casa ne bi porabil ce bi najprej obdelal vse
e-maile, ki jih dobim, pol pa se brskal po newsih. Ko me bo pa zacelo
motiti stevilo mailov, ki prihajajo iz liste, si bom pa pac naredil
avtomaticno preusmerjanje v kak drug mailbox. Vecina vas to verjetno
ze zdaj pocne. V cem je torej sploh smisel news grupe?

	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist