[ LUGOS ] Popclient

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Tor Maj 20 23:35:41 CEST 1997

Yo!

On Tue, 20 May 1997, Ferenc Kiraly wrote:

> Jst uporabljam popclient. Tu je moj .poprc:

Približno tak je kot moj :) samo problem pri meni je da mi v spool doda še
prazna sporočila (kolikor je pravih sporocil toliko je tudi praznih).
Mogoce veš v čem je problem?!?!

Sicer uporabljam fetchmail, ki pa precej bolj komplicirano deluje (da ne
bo pomote, gre samo zato da je bolj kompliciran od popclient-a). Popclient
enostavno pobere sporocila s serverja in jih direktno prekopira v
/var/spool/mail, dočim fetchmail pobere sporocila s serverja, jih prek
loopback-a poslje lokalnemu SMTP serverju ali kakemu drugemu Mail Delivery
Agent-u šele ta pa jih nato prekopira v /var/spool/mail, grobo rečeno
zadeva dela 3x več kot popclient za isti učinek, poleg tega mora ob
njem teči še Mail Delivery Agent (sendmail, formail, deliver or
whatever)...

Aja, zamima me še katiro verzijo popclient-a uporabljas?!?! Lahko da je
verzija, ki jo uporabljam jaz "broken" in imam zato probleme...

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist