[ LUGOS ] mgetty in permisni

Matjaz Godec gody na elgo.si
Sre Maj 28 09:32:11 CEST 1997

On Wed, 28 May 1997, Metod Kozelj wrote:

> Howdy!
>
> On Wed, 28 May 1997, Matjaz Godec wrote:
>
> Jaz sem dokaj velik slackware fan, pa mi lock fajle vseeno dela v
> /var/lock.

Saj to je OK. Problem, ki sem ga imel jaz s Slackwarejem je bil ta (no
tudi paketi pisani na osnovi Slackwareja), da je veliko binarnih paketov
delalo locke v /var/spool/uucp, drugi pa v /var/lock. Potem je seveda
problem ce nekaj postavis in en program ne neajde lockov drugega.

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist