[ LUGOS ] [OffTopic?] The ideal?! network...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Maj 2 23:02:12 CEST 1997

On Fri, 2 May 1997, Metod Kozelj wrote:

> Ummm ... a so serverji tko pametni, da ce dobijo od klienta en request, pa
> ga sami ne znajo servisirat, potem vprasajo drug server? Ce niso, potem je
 Ma v bistvu je tako, da se logiras na en server in potem delas s tistim
serverjem... Le vcasih se zgodi, da treba se priklopit se na kak drug
server...

> povezava serverjev itak brezveze. Sicer pa je malo bolje imet pametne
> cliente, ki vejo, kateri server morajo za kaksen podatek vprasat. Ne pa da
> sele server ugotavlja, da ne ve o cem ga client sprasuje ...
Serverji so vsi Netware, tko da ce ves kako dela zadeva, potem ves pri cem
sem... Se pa strinjam, da je povezava med serverji res brez veze...

> Ja, to je po moje prava ideja. Dobis pa tud switche, v katerih mas ze vse
> (n 10BaseT switchanih portov, pa se kaksen 100TX hub, dostikrat
> neswitchan).
 Ja to bi blo lepo, ampak moram uporabit tisto kar mam na voljo... se
pravi 12 in 8 portne 100TX hube in 100TX-10BaseT 4 port switche... *puke*
:))

Tnx...
David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist