[ LUGOS ] proxy & dialup

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Maj 7 11:49:17 CEST 1997

On Tue, 6 May 1997 jan na gospodarska.delo.si wrote:

> Apache 1.2b10 in ga prevedl s podporo za  proxy. Tu pa se zacnejo
> pomisleki, ali je kaj takega sploh mogoce. Server z osnovno konfiguracijo
> deluje, za konfiguracijo proxyja pa nimam nobene dokumentacije. Apache
> hrani v arhivu dokumentacijo za v1.0.

Sam se s proxyji sicer nikoli nisem resno ukvarjal, ampak slisal/bral sem
komentarje, kako se Apache kot proxy server ne obnese kaj prevec. Squid
naj bi bil bistveno boljsi.

> Druga stvar, ki je ne znam resiti
> pa je problem z IP adresami. Obe en0 sem si lepo izmislil  (193.0.0.1 in
> 193.0.0.2), ko pa poklicem na Kiss, dobim se dinamicen IP. Sicer ne

Uporabi raje IPje, ki so rezervirani za privatna omrezja. Ne vem zakaj si
ljudje za te namene tako radi "izmislijo" prav IPje iz mreze 193.0.0.*.
Sploh nisi edini, ki je tako postopal.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist