[ LUGOS ] gpm

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Maj 2 18:53:47 CEST 1997

On Fri, 2 May 1997, Igor Plavcak wrote:

> zanima me zakaj prav vedno ampak prav vedno gpm ne dela (ce poskusis
> zagnati se oglasi like "already running as ..." .. ko  gpm killas ter
> ponovno zazenes dela.. kaka ideja kako to porihtat..?

Men se zdi, da gpmja ne mores skillat, kar ttko.. samo z kill <pid of gpm>
al pa killall gpm... Se mi zdi, da bos mogi dat se en -9 med killall in
gpm oz kill -9 <pid>

Nisem pa ziher... Lahko pa... heh, da si gpm nardi kak .pid file kjer
potem preverja a zadeva ze laufa ali ne.. poglej v kak /tmp al pa kam v
/var/pid

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist