[ LUGOS ] DOS mount

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Sre Maj 7 10:28:56 CEST 1997

Hi!

Mam en "problemcek" pa se mi ni dalo se posvecati pozornosti...
Ko mountam dos particijo gid mam wheel pa umask=002 tak da lahko wheel gor pise
ampak ko sem prijavljen pod userja ki spada k wheel vedno dobim Operation
not permmited ker po moje ne more chownat...V kerem parametru v fstab je fora??

                                                LP, Alen
         | Alen Salamun |   EMAIL:  snowman na hal9000.medinet.si   |
         |   -= LiNUX User =   | WWW:   http://www.medinet.si    |
         |                 -= The only REAL OS =-                |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question|
         |                 and the answer is NO!            	 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist