[ LUGOS ] [OffTopic?] The ideal?! network...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Maj 2 16:32:27 CEST 1997

Banzai!

 Nekoc je bila ena lokalna mreza, saj vem ampak bo en server laufal linux
za 'ful velik' userjev :))

 Tko je ze obstojecih 6 Netware serverjev, ki so vsi skupaj med sabo cudno
povezani... Zdaj naj bi sem moral uvalit se linux server, kjer bojo imeli
firewall, pa mail, pa web pa vse ostalo... Mreza ze zdaj pocasi dela in ko
bo se TCP/IP gor in bo folk zacel browsat, bo vse skupaj crknilo... To je
tko optimisticna napoved... ;>

 In zdaj je ena pametna glava rekla, pa nardimo tko: v vsak server damo
not dve mrezne kartice, eno 100TX in eno 10BaseT na vsak server prheftamo
10BaseT HUB in razporedimo userje enakomerno po serverjih... Potem pa vse
serverje povezemo povezemo se na 100TX!

 Mene pa mal matra v cem je fora... load se bo zmanjsal, samo ne tako
opazno... in sploh, zakaj tlacit dve mrezne karte v server, ker bo
povezava server-user se zmeraj 10Mb/s.

Jaz bi naredil malo drugace: V serverje samo 100TX karte in vse skupaj na
en 100TX hub, na katerega bi potem prheftal dva ali tri 100TX-10BaseT
switcherja in potem tiste 10BaseT hube na te switcherje...

 Se motim? :)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist