[ LUGOS ] DISCUSSION

Marko Samastur SAMASTUR na fmf.uni-lj.si
Pet Maj 23 09:45:40 CEST 1997

On Thu, 22 May 1997, Ales Casar wrote:

> Saj na Linuxu ni nic kaj dosti boljse. Nic kaj prijetno ni, kot ti en tak
> fancy frontend (cetudi v bistvu samo pogledas, kako to cudo izgleda)
> nepovratno unici /etc/fstab, ki si ga pred nekaj trenutki tip-top do
> zadnjega tabulatorja in disketnika porihtal.
>
> Ales

Saj to je to. Zato pa pravim, da naj konfiguracijske datoteke ostanejo za
taksne kot smo mi, da lahko sarimo po njih, da pa po drugi strani, ce
hocemo, da bo linux uporabljalo vec ljudi, linux mora biti enostaven za
instalacijo in nadaljne delo brez tega, da bi se ljudje morali ne vem
koliko ucit. Vecine tako ali tako ne zanima, kaj vse se da nastavit. Samo
da dela

Marko

Dodatne informacije o seznamu Starilist