[ LUGOS ] StarOffice 3.1 RELEASE

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pon Maj 19 14:46:33 CEST 1997

On Mon, 19 May 1997, Jaka Mele wrote:

> Zivjo
>
> Verjetno ste opazili, ce ne pa vam jaz zdaj povem.
> StarOffice 3.1 je zunaj. Koncna Linux verzija JE ENKRATNA.
> Zadeva dela in ni tako kot recimo port WP, ki se je sesuval
> vsake nekaj cajta... Za nekomercialno uporabo je paket
> brezplacen, komercialno verzijo pa bo trzila Caldera.
              ^^^^^^^^^^^
Da se malo spilam BSA :)))
Nekomercialno in mislim da tudi za izobrazevanje => domaci spis,
diplome, magisteriji....

Komercialno nekaj, kar je placano: => dopisi, placani clanki, placane
diplome (narocene s strani firm) ....

> Da ne boste vlekli stvari iz pocasne nemcije imate vse potrebne
> datoteke (razen nemskih fajlov) na ftp://ftp.lugos.si/pub/lugos/arhiv/
> StarOffice/3.1/

PS: Registrirani uporabniki COL Base 1.0 lahko dobijo CD Rom z
nekomercialno verzijo.

Tako ni treba vleci preko neta, ce imate pocasno povezavo.

BTW: V COL Standard je SO vkljucen.

> Ce imate ze instalirano beta4 lahko poberete samo 500k upgrade, ki
> odstrani tudi casovno omejitev delovanja.

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist