[ LUGOS ] mgetty in permisni

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Sob Maj 24 21:45:30 CEST 1997

Yo!

On Sat, 24 May 1997, root wrote:

> 1. Pravkar sem zamenjal uugetty z mgetty-jom ! Razlika je ocitna !
> Problem je le, da se mgetty, ki ga drugace zaganjam v inittabu, ne
> umakne s porta, ko zelim izvesti dial-out (konkretno z ezppp-jem). A za
> to obstaja kaksen orgument pri zaganjanju mgetty-ja ?

Hmm...pri meni mgetty ni nikoli zavzemal porta fizicno. Samo cakal je na
RING in ravno to je prednost mgetty-ja pred drugimi getty-ji. Zal se pa ne
spomnim mojih nastavitev, ker sem si to zadevo omislil zgolj za probo, in
ko sem videl da zadeva deluje maximalno v redu, se nisem vec ukvarjal s
tem  in zadevo disableral.

Ja to je normalno.

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist