[ LUGOS ] DISCUSSION

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Maj 21 22:30:53 CEST 1997

Howdy!

> Ja recimo da bi se odpravili v Pivovarno UNION (to mi z ljubljanskega
> konca) pa Pivovarno Lasko (uni s stajerskega konca:) pa jih prosimo za
> sponzorstvo :) Bi pac usak imel na svoji masini in monitorju nalepko UNION
> ali pa Zlatorog :)

Hja, to bi se pa res spodobilo. Konec koncev je edina konkretna omemba
(kolikor jaz vem) Pivovarne Union na mojih osebnih WWW straneh, ki so
jasno postavljene na Linux racunalniku.... Se se nisem odlocil, koliko bi
jim racunal ... v naturalijah seveda :)

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist