[ LUGOS ] after step

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Pet Maj 23 01:48:32 CEST 1997

Yo!

On Thu, 22 May 1997, Dragan Nedeljkovic wrote:

> Nisem pa vedel, da obstaja After Step Control Panel...Od katere
> verzije naprej je to? A je del AS paketa, ali ga moras posebaj
> poiskati?
> Meni je zelo vsec, 48x48 full color icone, yes!

Heh :) Ni del AS paketa. Zadevo najdes na afterstep.foo.net v direktoriju
/pub/AfterStep/apps. Zdi se mi da je zadnja verzija 0.7. Za delovanje bos
pa potreboval se paket tkstep 0.5 (v bistvu nekaksna modifikacija paketa
tk 4.1). Da bos pa lahko tkstep prevedel bos pa potreboval se se tcl 7.5
(s 7.6 zadeve ne bos mogel prevesti), ki ga bos verjetno nasel v kasnem
oldrpm direktoriju :) Zdi se mi pa da je nekdo ze naredil patch za tk 4.2
in tcl 7.6. Zadeve si lako poblize ogledas na:

http://www.inf.ufrgs.br/~kojima/ascp.html
http://www.inf.ufrgs.br/~kojima/tkstep.html

Zadeva je res dovrsena, moram pa priznti da z njo se nisem naredil
nobene AfterStep konfiguracije :)

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist