[ LUGOS ] DISK problem...Hmm...

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Pet Maj 2 10:37:12 CEST 1997

Hi Folk!

Mam ene "probleme":

- Se vedno iscem ZX Spectrum 48K elektroniko ki dela ali pa vsaj video cip tipa:
FERANTI ULA 6C00IE-7 8415, toti 8415 je pomeben ker zgleda da mora biti tocno ta
 (Hvala GoDy ampak oni cip ne dela OK)

- Mam DISK Conner CFS210A pa mu je zgleda elektronika nekaj crknila. Sicer ga se
 detekta kot slave z nekaj mukami samo pol ne dela...Ker se disk se lepo vrti pa
 vse mi ga je skoda vstran vrect...Ma kdo kako idejo???

                                                LP, Alen

Ps: Ste vidli AfterStep manager za X-e??? TO JE MEGA BOMBA...EMulacija NeXt-oveg
a podpira pa take fore kot so mixer, cdplayer, mail notify v ikoni pa tako...Pa
se FULL MALO memorije zere pa se in se...Poglejte si na:
http://www.PLiG.org/xwinman (primerjave vseh X managerjev in ustrezni linki)
[...]

         | Alen Salamun |   EMAIL:  snowman na hal9000.medinet.si   |
         |   -= LiNUX User =   | WWW:   http://www.medinet.si    |
         |                 -= The only REAL OS =-                |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question|
         |                 and the answer is NO!            	 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist