[ LUGOS ] X

Jernej Kovse jernej.kovse na uni-mb.si
Čet Maj 1 17:22:20 CEST 1997

Poslji mail na metcalf na catfish.lcs.mit.edu Tipu je ime Chris Metcalf
in je v eno distribucijo prispeval sample Xconfig file za Cirrus
Logic 5426 in monitor MAG. Sploh pa na MITu obstaja laboratorij, kjer
se (ne vem, ali bolj ljubiteljsko ali profesionalno) ukvarjajo z
nastavitvami Xconfigov. Ne vem, ce ima ta lab se kaksen poseben
e-mail, najti ga namrec nisem mogel nikjer. Lahko pa poskusis se
z xfree86 na physics.su.oz.au

Lep pozdrav,

Jernej

  -- f u cn rd ths, u cn gt a gd jb n cmptr prgrmmng -- (fortune)
  Jernej Kovse       E-mail: jernej.kovse na uni-mb.si
  Simekova 22           WWW: http://www2.feri.uni-mb.si/~jernej
  2000 Maribor
  Slovenia                 CS Student
                      University of Maribor
     Faculty of Electrical Engineering and Computer Science