[ LUGOS ] Newsgrupa?

Renato Lukac Renato na s-gms.ms.edus.si
Pet Maj 23 01:50:03 CEST 1997

On Thu, 22 May 1997, Ales Casar wrote:

> Danes zjutraj me je cakalo 64 novih mailov - velika vecina iz te mail
> liste. In ko sedaj odgovarjam na en mail, priletijo se stirje novi.
> Ljudje, to tako ne bo slo vec.
Se strinjam s tabo!

Tudi jaz sploh nisem uspel cez dan spreleteti teh premnogih mailov in ko
sem se zvecer okoli 21.30 z zaskrbljenostjo odpravljal iz sole, sem med
voznjo proti domu premisljeval ali se odjaviti z liste (kljub temu da sem
se pred kratkim prijavil) ali ne, ker je tega enostavno prevec. No, zdaj
okoli 1.45h sem ze nekako pocistil mail-box :)

Nedvoumno je taka zivahna debata za nas spodbudna in koristna, toda nekaj
bo treba narediti!

> Ja, vem, da se lahko kadarkoli odjavim iz liste, ampak v bistvu bi rad
> predlagal, da ustanovimo neko newsgrupo v usenetu in take debate v glavnem
> prenesemo tja. Tukaj je v eni sami noci padlo vec prispevkov, kot jih je
> zelo veliko newsgrup dozivelo v vsej svoji zgodovini. Tako bi rekel, da je
> situacija nedvomno zrela, da se preselimo tja.
>
> Predlagal bi grupo si.org.lugos ali pa mogoce si.comp.os.linux.
ja, dobra ideja:) Mogoce bi moderatorji potem najbolj zanimive debate
povzeli in poslali na tole listo.

lp, lr

         ,'~`.                                             \\|//
|Renato Lukac        ** * **  | Email: renato na s-gms.ms.edus.si            |
|Gimnazija M.Sobota   G M S   | WWW:   http://www.s-gms.ms.edus.si/renato/|
|Slovenija           *******  | Tel.:  + 386 / (0)69 / 38-260-106         |
|    .oooO       Window$ is living proof of Murphy's Law       Oooo.      |
|    (   )   Oooo.LINUX-The choice of a GNU generation .oooO   (   )      |

Dodatne informacije o seznamu Starilist