[ LUGOS ] X blues...

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Maj 1 22:18:51 CEST 1997

Banzai!

 Kar se tice kartic in frekvenc je vse skupaj odvisno od 'dobre volje'
monitorja in kartice, ker se nisem videl kartice, ki bi dajala ven tocno
take frekvence, kot so navedene v dokumentaciji z monitorji je malo
boljse ampak se tudi vidi, sploh pri kakih no name modelih, ko kartici
poves naj dela z najvisjo frekvenco ki jo monitor prenese in sliko potem
samo zvije monitor pa cvili.. ;>

 Tako da kar se Xov tice, folk najprej probat tisto kar pise v
dokumentaciji, ce ne dela pol je pametno postimat 640x480 in it pocasi
proti 1200x1024 vsaj jaz sem tkao pocel...

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist