[ LUGOS ] proxy & dialup

Edi Suc edi.suc na snet.fer.uni-lj.si
Sre Maj 7 09:19:49 CEST 1997

On Tue, 6 May 1997 jan na gospodarska.delo.si wrote:

> Hojla!
>
> V uporabi imam dva racunalnika, en poganja unix, drug pa win95. Povezana
> sta v mrezo in samba lepo deluje. Unix masina ima tudi modem s
> konfiguriranim ppp dostopom na Kiss. V mislih pa sem imel proxy server,
> da bi lahko preko njega imel dostop do neta tudi z win95. Snel sem zadnji
> Apache 1.2b10 in ga prevedl s podporo za  proxy. Tu pa se zacnejo
> pomisleki, ali je kaj takega sploh mogoce. Server z osnovno konfiguracijo
> deluje, za konfiguracijo proxyja pa nimam nobene dokumentacije. Apache
> hrani v arhivu dokumentacijo za v1.0.
Ena od variant je tudi socks, ki ti lahko pomaga. Instaliras paket socks,
v Browserju pa nastavis "socks host" na tvojo masino. Taka varianta je
meni delala.

> Druga stvar, ki je ne znam resiti
> pa je problem z IP adresami. Obe en0 sem si lepo izmislil  (193.0.0.1 in
> 193.0.0.2), ko pa poklicem na Kiss, dobim se dinamicen IP. Sicer ne
> nameravam vabiti ljudi na moj racunalnik, vseeno pa ne bi zelel da bi
> prislo do kake zmede.
Dobro je, da uporabljas IPje 192.168.2.*, ker sem nekje prebral da je ta
klasa rezervirana ravno za take zadeve kot si omenil in se nikjer v inetu
ne uporablja.

lp,
Edi SUC
student at the University of Ljubljana, Slovenia
Faculty of Computer and Information Science
e-mail: Edi.Suc na snet.fri.uni-lj.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist