[ LUGOS ] SO 3.1 & SLOVENSCINA

Zarko Mocnik zarko.mocnik na dem.si
Tor Maj 20 16:36:06 CEST 1997

> Ziv
>
> Malce sem se igral s tem da bi SO31 preprical naj pokaze sumnike, pa
> mi
> nekako ni uspelo.. Zelo cudno se mi zdi tudi da fontov vecjih od 20
> ali 22
> pik sploh ne pokaze pravilno. Alocira pac primerno veliko prostor za
> znak,
> ampak crka je pa majhna, tam ene 6-8 pik... Ful cudno.. Isto je tudi S
> SOjevimi star* fonti.. Cez 25 ne gre.
>
> Mimogrede, zakaj mkfontdir ne zna delati s type1 fonti ( .pfa .pfb in
> .ofm) ?

> [...]
No meni je vse skupaj uspelo. Namrec sumniki na ekranu in na papirju.
Res pa je, da je vse skupaj zahtevalo kar nekaj dela.
Podpora temelji na Type 1 fontih, ki so v Ghostscript distribuciji. Tem
sem dodal se znak C s kljukico, ki za potrebe slovenske abacede edini
manjka. Druga tezava pa je bila prepricati X server, da uporabi ustrezen
font. Morda obstaja tudi enostavnejsa resitev, vendar mi je uspelo
uporabiti isto .pfb datoteko tako za Ghostscript kot za XFree86 server
sele po manjsi modifikaciji serverja. (Nemodificirani nekako razume le
iso-8859-1 in adobe-fontscpecific encoding v .pfb datotekah)
Trenutno vse skupaj deluje, tako da lahko v StarOffice napisem tudi
besedo
  _ __
kozuscek

	_
	Zarko

PS. Spremenjeni fonti in patch za XFree86 so naceloma free. Tezava je le
v tem, da nisem cisto preprican ce sem sploh smel (glede na copyright)
spreminjati .pfb datoteke, ki se pripeljejo z Ghostscript.

Dodatne informacije o seznamu Starilist