[ LUGOS ] gnutar

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Čet Maj 22 22:19:08 CEST 1997

Hm... Ne razumem najbolje.
Na nextu imam tar, gzip, itd, imam pa tudi gnutar in gzip.

tar in gnutar nista enaka. Predvsem mi je vsec, da lahko recem:
<gnutar cvfz /tmp/test.tgz /tmp/test> in mi ni treba posiljati
preko | se na gzip ==> dobim takoj nekaj kar je *.tgz ali *.tar.gz

Kolikor sem poskusi moj tar ni "pravi", saj ne pozna se opcije "z"
==> tisto kar poslje se cez gzip.

Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist