[ LUGOS ] LINUX PNP

Ferenc Kiraly feri na fiz.uni-lj.si
Pon Maj 19 11:27:28 CEST 1997

	Hi!

> Lep pozdrav vsem!
>
> A mi lahko kdo kaj pove o Linuxu PNP.

	Ni problema. Vzames isapnptools. V paketu dobis dva
programcka pnpdump in isapnp. Najprej zalaufas pnpdump in
njegov output preusmeris v fajl. S svojim najljubsim editorjem
popravis interrupte in IO naslove in popravljeni fajl podas
programcku isapnp. To bos najbrz hotel narediti v rc.local ali
na podobnem mestu. In to je vse.

	Jst imam dve kartici konfigurirani na ta nacin. Creative
soundblaster in modem. Oba delujeta brez tezav, ki bi jih lahko
pripisal Plug'n'Playu.

	Ne razumite me narobe. To ni reklama za PNP. Ce se le da
se te zvali izognite. Jumperji so velik boljsi od plug'n playa.
Jst mam slucajn dobre izkusnje z modemom in SBjem, ampak za
vas in za druge kartice ni nujno, da bo enako. Z nobenim
modemom ne bi smel imeti tezav, za vse druge kartice pa ...
pazi kaj kupis.

	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist