[ LUGOS ] Linux Biznis

Ferenc Kiraly feri na fiz.uni-lj.si
Pet Maj 9 09:35:00 CEST 1997

	Hi!

> Tudi na solah so masine ki precej dobro delajo glede na to
> da jih postavijo neprofesionalci, ki se tako precej dobro
> naucijo prakse administriranja. Po mojem mnenju je po srednjih
> solah ze kar nekaj masin ki zelo lepo delujejo kot razni
> serverji za vse zive internet storitve (ceprav je zgleda pri
> tem v solah irc na prvem mestu, ker se radi igramo).
>
> Bistvo je da masina dela, da je entuziast ki jo administrira
> po enem letu brez sesutja ze kar izkusen in da se masina ni
> sesula "kljub" zastonjskem OS-u in nesolanem administratorju.
>
> lp,

> [...]

	Strinjam se, Jure. Ni vazno kje je ta masina, glavno je,
da deluje in da je (seveda) izkusnja z taksnim serverjem pozitivna.
Tudi jaz administriram nekaj brezhibno delujocih racunalnikov
na faxu. Ce odstejem to, da vsake tolk cajta nekdo populi kak
mrezni kabel.

	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist