[ LUGOS ] DISCUSSION

mare.lipovec na eunet.si mare.lipovec na eunet.si
Čet Maj 22 22:30:43 CEST 1997

On 22-May-97 Ales Casar wrote:

>To pa res ne! Sponzorstvo je ze fajn, ampak da bi delali reklamo za pivo
>in imeli celo njihove nalepke na svoji racunalnikih, to je pa ze prevec.
>Ce bi pivo bila vsa dobra pijaca... Ampak ob tisti bridkosti, ne hvala!

No ja, okusi so razlicni!
Jaz naprimer bi dal eno nalepko Uniona se na ohisje racunalnika v okencek
za proizvajalca racunalnika, ce s tem dobimo dobrega sponzorja.
Pa se folk bi me spraseval, ce sedaj Union dela tudi "dobre racunalnike" :-))

        Marko Lipovec
        Vodovodna c.13, 1000 Ljubljana
        E-Mail: mare.lipovec na eunet.si

        Date: 22-May-97