[ LUGOS ] U.S.Robotics

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Pon Maj 19 03:07:33 CEST 1997

Yo!

----------
> From: Andrej Cedilnik <andrejc na tyr.fe.uni-lj.si>
> To: lugos-list na lugos.si
> Subject: [ LUGOS ] U.S.Robotics
> Date: nedelja, 18. maj 1997 22:30
>
> Ja sedaj pa problem. Pri install za win9* pi?e da sname? vse jumperje
> dol in da win9* sami prepoznajo na katerem portu je in podobno. Probal
> sem in začuda stvar deluje (?ivela Amerika). Sedaj pa sem probal pod
> linux-om pa porta ni prepoznalo. Probal sem tudi kernel 2.1.37 ki ima
> podporo za plug and pray, pa ?e vedno ne deluje.
> Any idea?

Heh...tale plug'n pray bo bl svoh delou (unless ce ma ta modem gor nalepko Linux compatibile:) Ti kr nazaj dej jumperje, ga lockej na dolocen port pa zdravo :) Je pa varianta (pr nekaterih modemih sm to vidu) da ma zadeva zravn ksn programck, da ji dolocs port ter irq (to je pol takozvana jumerless varianta kot jo poznamo z razlicnih net kartic)...

> Pa ?e nekaj. Pred kratkim sem instaliral win95 osr2 in sem en disk
> spremenil v FAT32. Sedaj pa me zanima če obstaja način da bi to mountal
> pod linux.

Heh...no go (i think). Ce se za NT-je ni podpore (vsaj do pred kratkim je ni blo?!?!) za FAT32 potem je tut za Linux se ne bo hmal (ja dokler M$ ne da sorsa za to zadevo:)...

PS: Ce pa ta podpora ze obstaja (za NT-je seveda) me pa popraute...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist