[ LUGOS ] after step

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Čet Maj 22 20:32:41 CEST 1997

After Step Control Panel (ASCP) ni del *uradnega* paketa.

Priporocam pa ti, da gres na naslov
ftp://cal022011.student.utwente.nl/pub/afterstep/AS-Pack.tar.gz. pa
in DL-jas ta ~2Mb paket.

Paket vsebuje Afterstep in (skoraj) vse pripadajoce dodatke. Sicer
se dobijo rpm-ji posameznih komponent, a se mi zdi, da niso najbolje
sestavljeni. Kolikor sledim AS mailing-listi imajo ljudje kar nekaj
problemov s konfiguracijo, predvsem drag&drop ne deluje. Kakorkoli,
meni je uspelo v prvo, res pa je da drugega kot ta paket nisem
instaliral. (No, ni cisto res, a to so ze nianse.. ;-) )

Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist