[ LUGOS ] Linux vs. NT

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Tor Maj 6 22:26:24 CEST 1997

On 06-May-97 David Klasinc wrote:
> Masta kake dobre argumente, ki bojo meni v prid? Mislim, poleg cene...
>hehe... Predvsem nekaj na temo zanesljivosti in varnosti podatkov...
Hi!

Seveda samo to vrzi NT-people pred nos:

- DNS streznik
- FTP streznik
- MAIL streznik
- SAMBA streznik (printer+file)
- POP streznik
- DIALD streznik
- WWW streznik

      -=> 386/DX40 16Mb RAM LiNUX
      -=> Pentium 150Mhz, 64Mb ram....

Naj recem se kaj vec??? To je cisto Ok konfiguracija za kakih 4-5 PC-jev...Ce pa
 je kaj vec pa je ze 486DX66 cisto mega dovolj...In ko jim lepo naredis kalkulac
ijo masina+software jih bo kap in ko bodo oni NT people zaceli kaj ces LiNUX pa
je neki loozerski sistem pa jim vrzi pod nos zakaj v Ameriki nacionalni institut
 za potrese uporablja LiNUX, zakaj cela mesta komplet "obcino" lauhajo LiNUX, zx
akaj observatoriji za krmiljenje teleskopov uporabljajo LiNUX, zakaj so v Planic
i imeli LiNUX...Se kaj??? Mam ful veselje zajbavat take ludi...Sem jih ze tolko
tak dol zabil da bogi revezi niso vedli kam bi se skrili....

                                        LP, Alen
         | Alen Salamun |   EMAIL:  snowman na hal9000.medinet.si   |
         |   -= LiNUX User =   | WWW:   http://www.medinet.si    |
         |                 -= The only REAL OS =-                |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question|
         |                 and the answer is NO!            	 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist