[ LUGOS ] U.S.Robotics <OFF TOPIC! ;) >

David Klasinc bigwhale na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pon Maj 19 02:19:41 CEST 1997

On Sun, 18 May 1997, Andrej Cedilnik wrote:

Carina Nozi modemi? What's the deal?! ;> Ni mi jasno, kaj ima to veze s
problemom...

> sem in začuda stvar deluje (Živela Amerika). Sedaj pa sem probal pod
Pod win95 deluje? Sure... samo koliko casa.. :>

> linux-om pa porta ni prepoznalo. Probal sem tudi kernel 2.1.37 ki ima
> podporo za plug and pray, pa še vedno ne deluje.
> Any idea?
Hehe.. here's one: Ce je ta modem vsaj malo podoben tistim sportsterjem,
potem nabij gor na hmm.. prvi in tretji kontakt dva jumerja in potem se na
hmm, tretji al cetrti kontakt... na drugem jumper bloku... to nekak
nastavi modem na COM3 IRQ5 ;> potem pa joe /etc/rc.d/rc.serial in malo
prglej zadeve.... potem mke2fs /de/hd<the win95 partition> in bo problemov
konec... ;>

> Pa še nekaj. Pred kratkim sem instaliral win95 osr2 in sem en disk
> spremenil v FAT32. Sedaj pa me zanima če obstaja način da bi to mountal
> pod linux.
Ce nardis tisto zgoraj, ne bo vec tega problema... *rotflmao*

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist