[ LUGOS ] ZIP drive

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Tor Maj 20 12:10:43 CEST 1997

Tale mail je originalno poslal Milan, samo se je cudezno odbil.
Tako da ga jaz "forwardiram"... Majordomo je en cuden stvor.. Pac..

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
         Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.lugos.si/

--------- Forwarded message ----------
Date: Tue, 20 May 1997 12:00:39 +0200

>>> "Dragan" == Dragan Stancevic <dragan.stancevic na Ixtlan.si> writes:

    Dragan> Halo.  Ali ima kdo kaksne iskusnje z Iomega Zip drive-om,
    Dragan> pod Linuxom.  Kako kaj zadeva spila?  --

Jaz jih imam iz prve roke in je to nacin, kako lahko varujes okolje in
imas vsak teden novo verzijo Linux-a (Debian unstable distribucija
vsak teden spremeni 10-20% datotek). Alternativa je za 50 CD-jev
plastike, ki gre vsako leto v smeti...

Torej ZIP:

SCSI ZIP - no problem, kar navaden SCSI driver, ze vse ve kako in kaj.

Parallel ZIP: Obstaja driver standardno in je ze kar tudi preveden v
Debian distribucijski boot disketi. Vendar ce zazenes
hdparam -tT /dev/sda s standardnim driverjem dobis stevilko 40 KB/s
prenosa. Ko se te hitrosti navelicas, se obrnes na WWW in tam dobis
driverje, ki zmorejo 600 KB/s in vec, kar je ze hitrost malo starejsih
diskov (recmo na 486-tki). Dober zacetek za Linux/ZIP je na primer na:
http://www.torque.net/zip.html

Se problem s printerjem. Doma sem si zadevo resil tako, da imam
prikljucen s kabli ZIP v Paralelen port in printer v ZIP. Potem imam
ZIP driver v kernelu kot modul in tudi lp driver kot modul. Ce ZIP ni
mountan ali insmod-an potem mi ob vsakem print ukazu kernel sam nalozi
lp driver in ko je vse sprintano za seboj se pospravi lp driver. Ce pa
rabim ZIP, pa naredim

insmod ppa
mount /zip

rmmod ppa

No, novejsi driverji pa imajo to ze reseno se boljse, tako da lahko
hkrati printas in se citas ZIP, samo se nisem imel casa, da bi se
poigral s tako vrsto konfiguracije.

Milan.

Dodatne informacije o seznamu Starilist