[ LUGOS ] dial-in

Ferenc Kiraly feri na samson.fiz.uni-lj.si
Ned Maj 18 22:05:41 CEST 1997

	Hi!

> Ziv zav !
>
> Mam eno zelo konkretno vprasanje: Ustimat hocem doma dial-in na svoji
> linux skatli. Modem je ZOOM-ov (jajca, ce kdo mene vprasa), uporabljam
> pa uugetty. Tezava je v tem, da kljub temu, da je na com portu nastimana
> hitrost 2400, pri klicnanju na modem dobim le neke cudne kwake (simptom
> prevelike hitrosti na com portu ?). A ma kdo kaksno idejo ?
> Kaksni morajo bit flag-i na com portu ?
>
> Uros

	Mogoce je pa tvoj modem OK. Tut jst ma ZOOMa in do zdaj
ne morem reci prou nc cez njega. Uporabljam ga v kombinaciji z
mgetty-om. Po moje, ce prou nastavis inicializacijski string, ne
more biti nic narobe.

	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist