[ LUGOS ] About USR in P'n'P

Ferenc Kiraly feri na samson.fiz.uni-lj.si
Sob Maj 24 16:22:05 CEST 1997

	Hi!

> Sedaj sem dodal še tisti act Y pa še vedno ne dela.
> Tisti ki ima skonfiguriran modem naj mi pove kaj naj naredim.

No vidis, eno napako smo ze nasli.  Zdaj pa naprej.

> Zagnal sem isapnp conf fajl, zagnal minicom in ga nastavil na com 3 pa
> še vedno ne dela. Kje sem polomil?

A kernel ve kateri interrupt in katero base adreso mora uporabljati.
Isapnp nastavi namrec samo kartico. Kernel o tem se nic ne ve. S
setserial moras se kernelu povedati parametre cua devicea. Pr men
zgleda to priblizno tako:

${SETSERIAL} -b  /dev/cua2 uart 16550A port 0x3E8 irq 3 ${STD_FLAGS} spd_vhi

Najprej seveda nastavim modemov interrupt na IRQ 3 in port na 0x3E8. To
naredim
z isapnp. Potem pa zgornja vrstica pove Linuxu kako naj najde /dev/cua2.

	feri.

P.S.  Keep us informed.

Dodatne informacije o seznamu Starilist