[ LUGOS ] DISCUSSION

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Čet Maj 22 17:59:52 CEST 1997

Yo!

On Thu, 22 May 1997, Ales Casar wrote:

> To pa res ne! Sponzorstvo je ze fajn, ampak da bi delali reklamo za pivo
> in imeli celo njihove nalepke na svoji racunalnikih, to je pa ze prevec.
> Ce bi pivo bila vsa dobra pijaca... Ampak ob tisti bridkosti, ne hvala!

Cakaj malo. Heh:) Druge variante ni. Ce imas ti sponzorja, imas tudi neke
obveznosti do njega in to obveznost je najlazje izpolnjevati tako, da imas
pac na masini nalepko UNION. Btw v UNION-u polnijo tudi solo pa ice tea,
torej ti bos mel na monitorju nalepko SOLA Cola. Jaz bom imel definitivno
nalepko UNION Pivo :)

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist