[ LUGOS ] Linux; help me

Andrej Presern andrejp na luz.fe.uni-lj.si
Sob Maj 31 11:53:56 CEST 1997

Metod Kozelj wrote:

> Howdy!

> Preko minicoma se lahko povezes samo terminalsko (tekstno). Ce hoces pocet
> kaj drugega (recimo surfat z Netscapom), moras uporabit PPP. Menda je
> nekje na Arnesovem WWW serverju tudi nekaj navodil za tak dostop preko
> Linuxa.

ezppp bo resil tvoje probleme na hitro, diald pa malo pocasneje
ampak na veliko boljsi nacin (dial on demand - vzpostavljanje zveze
po potrebi, ko reces ti telnet ali irc ali netscape ali kaj podobnega,
bo on rekel 'sure boss, connecting right away..'; ko bos ti izklopil
telnet, irc, netscape.. se bo sam spokal dol z linije, tako da ti za
to ne bo treba skrbeti)

Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist