[ LUGOS ] analiza LAN prometa

Ferenc Kiraly feri na samson.fiz.uni-lj.si
Tor Maj 27 17:12:50 CEST 1997

	Hi!

> Ali kdo ve za kaksen program, ki analizira promet po LANu. Zadeva naj izpisuje
> vrste prometa, stevilo paketov/kolicino podatkov po posameznih
> protokolih/servisih, ugoden bi bil tudi izpis v file. Vsebina paketov ni
> pomembna !

Na Debianu imas paket netdiag z naslednjimi programcki:

strobe          Sees what ports are available on other machines on the net
tcpspray        Checks throughput of a network link
trafshow        Shows network packets on your system
statnet         Shows network status
netwatch        Shows network status in color. More info than statnet.
tcpblast        Shows network troughput

Sam sem uporabljal te programcke pri debugganju tezav na mrezi in so kr
koristni. Zal pa nimam pojma kje se dobijo tile programi sicer. Avtor paketa
jih je pobral iz raznih lokacij na internetu. Verjetno jih vecino najdes na
sunsitu.

	feri.

Dodatne informacije o seznamu Starilist