[ LUGOS ] NTFS podpora za linux

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Maj 20 11:35:36 CEST 1997

On Mon, 19 May 1997, Mirjan Svagelj wrote:

> Glede X2-ja, je to v sloveniji sploh kje mogoce uporabiti ???
> Sicer pa, me takoali tako ne zanima ker nisem priklopljeni na digitalno
> centalo (geeez).

Za X2 zvezo, potrebujes na eni strani digitalni prikljucek (ISDN ali celo
kaj vec; samo digitalna centrala tu ni zadosti), na drugi strani pa je
dovolj navaden prikljucek, lahko tudi na analogni centrali. Ob tem bi
povedal samo to, da je X2 zveza vedno samo v smeri od digitalnega
prikljucka k analognemu, v obratni smeri pa gre navadno obicajna V.34(+)
zveza.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist