[ LUGOS ] Linux wars! The final showdown...

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Maj 8 15:40:28 CEST 1997

On Wed, 7 May 1997, Alen Salamun wrote:

> .Hehehe..Aja ce smem vprasat koliko stanje tako postavitev enega streznika navad
> nega z DNS, mail pa diald, ftp ??? Saj samo okvirno me zanima (mislim koliko od
> gnara naj bi dobil postavljalec sistema)..Lahko v privat mail ruknes...

To bi bilo zanimivo tudi za koga drugega. Ne bi se branil odgovorov na
listo.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist