[ LUGOS ] IDEJA O LINUXU V SLO

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Maj 6 09:22:49 CEST 1997

On Mon, 5 May 1997, Marjan Savli wrote:

> Se vedno prihajam na dan s predlogom, ki sem ga povedal ze na sestanku
> zadnjic:
>
> Predlagam, da se naredi kak seminar, oziroma izobrazevanje na temo LINUX
> WWW server, pac z vsemi potrebnimi podatki in dodatki za Internet.
>
> Potreba po tem je precej velika. Vse srednje sole. Danes je spet sel ven
> razpis za izobrazevalne ustanove od min. za solstvo. Predlagajo kot OS
> MS NT ali Novel Netware. Lepo bi bilo, ce bi se z njimi povezali in
> dokazali, da Linux zmore kaj takega, da pa se potrebuje samo kadra, ki
> to pozna.
> [...]

Pri tistem tecaju naj bi sodeloval tudi jaz, zato lahko povem nekaj
podrobnosti. Gre za 5 dnevni tecaj (cel delovni teden) s po 8 do 10 urami
na dan. Namenjen je predvsem uciteljem (srednjih?) sol, ampak najbrz se ne
bi prevec branili tudi koga drugega. Misljeno je, da vsak udelezenec
prinese s sabo PCja, na njem dela in potem domov odnese delujoci Linux
server ter po moznosti tudi znanje za njegovo nadaljnje vzdrzevanje in
postavljanje novih serverjev. Na tecaju naj bi se naucili instalacije
Linuxa, njegove administracije, postavitve nekaterih osnovnih servisov
(name server, sendmail, www server, ftp server,...), X windowse,...

O tecaju smo se pogovarjali ze septembra lani in naj bi predvidoma bil ze
oktobra ali novembra lani. Zal se je potem izkazalo, da prakticno nihce
nima dovolj casa za pripravo takega tecaja. Ker bi nas sodelovalo vec, si
ne bi bilo pretezko odtrgati kaksnega dneva ali dveh, ki bi ju porabil
posamezni predavatelj, ampak priprava pa zaradi resnicno groznega
pomanjkanja casa nikoli ni prav stekla. Tako se je tecaj vedno prelagal na
kasnejsi cas in kolikor vem, se se vedno prelaga.

Ideja je seveda se vedno odlicna in upam, da bo naposled enkrat prislo do
njene realizacije.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist